On the road again

Hej! Efter många timmar landade jag äntligen i Sydney i går runt lunch! Mötte upp Hanna och tog oss hem till dem. Lagom mör i kroppen spenderades dagen på deras balkong, vare n lagom temperatur på ca 24 grader.
Efter några välbehövda timmars sömn är jag återigen på Sydney AirPort, jag ska nu bege mig till Brisbane för att möta upp Emma pchbörja vår 2 veckors resa längst kusten. 
Vi kommer spendera en natt i brisbane för att i morgon åka vidare till Noosa, jag hoppas på sol och fint väder. Är dock regnsäsong där uppe, men det ska nog bli bra i alla fall. 
Hör av mig under resans gång. Ska försöka uppdatera med lite bilder ;) 

Kram


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

sophieisydney.blogg.se

En blogg om livet som utbytesstudent, innan, efter och självklart under tiden i Sydney, Australien

RSS 2.0